Πολιτική Καταστήματος
Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες. Κάποιες κατηγορίες έχουν και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται στην αριστερή στήλη της οθόνης σας. Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με τα λιγότερα clicks.
Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση προϊόντων », που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Το «aeroponic.gr» κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.
Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε στο 210 5909800 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου. Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε τις ενότητες «Έξοδα Αποστολής & Παράδοσης» και «Μέθοδοι Πληρωμής» όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.
Υπαναχώρηση / Επιστροφή - Αντικατάσταση Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους :
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του aeroponic.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά)
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το aeroponic.gr. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημα.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
1. Να επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
2. Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί ή να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του.
3. Το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
Μπορεί ο πελάτης να παραδώσει, με τους άνω όρους, το προϊόν είτε στο φυσικό μας κατάστημα είτε να το αποστείλει με δικά του έξοδα επιστροφής/ μεταφοράς.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών τότε το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Σας ενημερώνουμε ότι δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ανοιγμένες συσκευασίες προϊόντων, όπως υγρών και στερεών λιπασμάτων , χώματος και άλλων υποστρωμάτων, μπαταρίες, λαμπτήρες, φυτά καθώς και οποιοδήποτε προϊόν έχει τροποποιηθεί / πλυθεί / χρησιμοποιηθεί. Τα τέλη παράδοσης, συναρμολόγησης και άλλων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» που βρίσκεται κάτω αριστερά στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» σε αυτό διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία της παραγγελίας.
2. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 210 5909800 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
3.Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 210 5909800 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.